Absolut bästa skvallerbloggen!

Jag känner att jag verkligen måste skriva ett creed inlägg till Ponnysanning!


Ägaren till denna bloggen är sjukt snäll, har egna och bra åsikter, men hon kan skriva dom på ett bra sätt utan att vara elak eller allt för kritisk. Hon ställer mer frågan varför! Hon är alltid trevlig om man ställer en fråga eller skickar in skvaller, det är så skvallerbloggsägare ska fungera, inte bara hacka ner på personerna skvallert handlar om eller tillochmed de som skickar in det!
Jag klickar mig in 200 gånger per dag känns det som. När det blivit uppdaterat skiner jag som en sol och när jag kommer in på samma inlägg som sist jag kollade lägger jag mig ner på golvet och gråter i en halvtimme (Okej lite överdrivet, men ni förstår min princip, eller hur?)

De flesta av er vet säkert redan om att Ponnysanning finns, men ni som inte vet det råder jag att klicka in och läsa genast! Ni kommer inte bli besvikna!


Min och Felizias lördagskväll!

Massor med creed ifrån mig och CrossCountry, Ponnysanning! Fortsätt med ditt fantastiska jobb och ha världens bästa skvallerblogg!!

Kommentarer
Postat av: alva - alvawallberg.blogg.se

Håller med dig, bra sagt! :D

2011-06-14 @ 21:39:19
URL: http://alvawallberg.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-06-18 @ 01:22:42
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0