Always sending chills down my spine

God middag? Säger man så...? Haha!
Jag vaknade för ett bra tag sedan men har gett min lillasyster massa glass och smsat med Andreas, så jag har inte bloggat. Men nu så!

Om ett tag ska jag iväg och rida Diingo, det blir dock ingen träning idag.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med honom, kanske låta honom vila? Fast då har jag absolut ingenting att göra idag.. Jag får se vad jag hittar på!
Ikväll ska jag till stranden och träffa några kompisar, men jag kommer såklart försöka göra en massa tidsinställda innan dess, så ni har något att roa er med. Fast egentligen ska ni ju vara ute! Inte sitta inne i det fina vädret. (Okej, inte för att det är så fint här, men ni fattar principen)
Ska innan dess cykla upp till affären *pust* och köpa dricka och lite annat (:

Blog u later!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har hört att ni ska flytta från det stallet ni står i nu, är det sant och isåfall när?

2011-06-17 @ 13:03:49
Postat av: Anonym

jag har hört att ni ska flytta från det stallet ni står i nu, är det sant och isåfall när?

2011-06-17 @ 13:04:07
Postat av: Maddes mamma

Och VAD har det med denna bloggen att göra???

2011-06-18 @ 13:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0