Angående header

Ni har kanske inte missat att headern är rätt "slarvigt" gjord (inget illa ment, Madde!) och att där står 'Tillfällig header' på den?
Den ska inte vara kvar värst länge till, utan jag har redan gjort en header som både jag och Madde gillar. Så den åker upp sedan, bara det att headern jag gjort kräver en helt ny design. ;)
Och just nu är Blogg.se jättejobbigt, i alla fall på min dator. Skapade en testblogg för att inte förstöra massa här på bloggen om det skulle bli fult, men det gick inte ens att kolla hur det såg ut.. Så får fixa det senare.
Så länge får ni en teaser..
Hmm.. Jag kan ju säga att headern är mycket snyggare i sin fulla storlek.. Och utan massa rutor på ;)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Riktigt söt blogg bruds! ;)

2011-06-27 @ 01:25:06
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0