Baaaack home readers!

Nu är jag hemma från Haaaalmstad :D 
Så fett glad är jag!

Orkade inte Glömde uppdatera igår så skriver allt nu!

Lördag:
Kval 2 LB+5(1,05m): Han vart sjukt fin och lyssnade hela tiden, han hoppade fint men han nuddade liiiite på 6an så den "blåste" av nästan :O 
4fel i fas I  tre utanför placering!

Söndag:
A-final LA+5(1,15m): Det var en GRYMT tuff bana med 16(!) hinder och 19(!) språng. Han hoppade helt AMAZING och vi var nolla i grunden! (det var en A1:a) Och eftersom en innan mig hade nollat (jag startade näst sist) så blev det omhoppning men först var det Evelina som startade sist och hon var också nolla. Vi var tre i omhoppningen och jag startade i mitten.  Där var 8hinder och 9 språng. Den första rev ett hinder och hade en ganska sölig tid, och jag visste om jag red en säker nolla så skulle Evelina rida för att vinna så jag satsade ganska ordentligt men i svängen till sista linjen så gasade jag och tog inte tillbaka tillräckligt så han rev det så jag fick 4fel med en snabb tid. Evelina gick sist ut och hon skulle då rida en ganska säker nolla men hon rev i kobinationen och trots att hon ökade efter det så vann jag!
0+4fel VANN HELA HALMSTAD DERBYT!

Jag tyckte det var orättvist att dem i Consolation vann ett Equipe schabrak för över 600 spänn och Jag vann ett Jacson för typ 300(?) Dock så vann jag ju rosett, plakett, Jacson schabrak, en förbandsväska (Rätt dåligt att dem hade täcken i andra KVALET men inte i finalen...!) Ajja, super nöjd och GLAD är jag! <3

Killmaryl Rua är BÄST!<3

Här ser ni banan i Finalen.


Omhoppning (det jag ringat in är det jag rev) har även markerat mina vägar på ett ungefär :)

'


Kommentarer
Postat av: Sally

Kelly, är du dum i huvudet eller? Jävla cpmongo.

Väx upp! Vidrig är du!



Btw grattis Felizia :D

2011-06-20 @ 09:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0