Back home!

Nu är jag hemma från skolan :D

Försov mig imorse... Vaknade kvart/tjugo i 8 och börjar klockan 8... streeeess!
Idag var det en fett chill dag, och ni undrar säkert varför jag redan är hemma och det beror på att vi ska ha ett vernissage på måndag med våra värdegrundsarbeten och det är obligatoriskt och man fick välja mellan tre tider, en under skoltid och två st efter skoltid, valde man dem efter skoltid så fick man sluta efter lunchen idag :D Jag käkar ju hemma istället för smörjan dem har i matsalen så jag åkte hem direkt;)

Nu ska jag snart äta och sen ska jag städa lite, ska försöka hinna uppdatera lite också!
Sen blir det att rida Ruffe, Isac i skrittmaskinen och packa allt till Frosta i helgen :)


Bilden säger allt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0