Bildminne

1 maj 2010 tävlade jag och Diingo vår första lokala någonsin, vi hade bara tävlat en liten Mini LD och en LD klubbtävling innan dess. 2 veckor senare var det då en lokal i Viarp som då var vår hemmaklubb och vi bestämde oss då för att vara med där i dom 2 lägsta klasserna. Det var LD+5 och LC. LC:n var endast en chansning så vi bestämde att om han inte kändes bra skulle jag utgå.
Vi gick felfritt i LD+5 men han var så jäkla stark och storgalopperad i omhoppningen så han var totalt omöjligt att svänga! I svängarna stog vi helt stilla för att han galopperade så mycket, haha! Men vi knep faktiskt den sista placeringen och blev 4:a!
I LC var han jättetrött, han hoppade första hindret väldigt motvilligt och sen tog det stopp på andra. Jag tyckte synd om honom och utgick, haha! Har inga bilder ifrån LC då vi bara hoppade ett hinder, men LD+5 har jag iallafall!

Fredrika Bergmasth har fottat alla bilderna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0