Bloggar jag läser del 1

Jag tänkte berätta lite om vilka bloggar jag läser och berätta lite om dem :)

Dressyrmupparna- ja vi alla vet ju att det handlar om två dressyrmuppar på 17år som driver sveriges största häst blogg. Jag fattar verkligen inte varför dem har den största bloggen, jag tycker den är sämst av dem stora hästbloggarna jag läser.

TeamSL- Handlar om 18åriga Sofia och 16åriga Linn, dressyrryttare & hoppryttare på hög nivå. Skriver bra och intressanta inlägg, ibland kan den vara lite enformig dock.

Carlssonpataket- Handlar om Sara och hennes ponny Soccan och annat intressant och hennes grymma kreativitet att sätta ihop snygga outfits, kolla bara denhon gjorde till mig och ruffe?

Så grymt snygg så det finns inte! :D Mitt drömschabrak och ristövlar + det jag har och ett svart pannband och stigbyglar :D

Ponnyochryttare- handlar om Lisa & Andrea som skriver om deras hästliv, tävlingar, tips och ja, lite annat skoj :) 

Mer får ni någon annan gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0