Bloggarna jag läser

Det finns vissa bloggar jag alltid börjar dagen vid datorn med att klicka mig in på. Sen finns det bloggar jag kollar på lite då och då i brist på annat, haha! Detta är ju även dom bloggarna jag klickar mig in på flera gånger om dagen och ofta brukar slänga in en kommentar på eller liknande.


Sara Carlsson
carlssonpataket.blogg.se
Saras blogg är en av dom första jag klickar mig in på när jag startat datorn. Det jag främst gillar med bloggen är designen och framförallt hennes outfits och matchningar, dösnyggt! Hon gillar precis det jag gillar!


Dressyrmupparna
dressyrmupparna.se
Jaa.. Varför läser jag Dressyrmupparna egentligen? Det är bara en självklarhet på något sätt, bara för att alla andra gör det, haha!


TeamSL
teamsl.se
Det är nästan samma sak här, det är bara en självklarhet att läsa känns det som. Men då båda bloggarna tävlar tycker jag det är jätteroligt att läsa och dom har väldigt bra åsikter! Känns dock som att det ibland blir lite fööör långa inlägg..


Ponnysanning
ponnysanning.blogspot.com
Vad kan man säga mer än bästa skvallerbloggen som finns?


Rosanna Zimdahl
hastdiggaren.se
Bra inlägg, helt lagom längd! Samma som TeamSL här, jag gillar att läsa om tävlingsryttare helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0