buongiorno

Gissa vad det är för språk den här gången? ;)

Jag har kommit fram till att jag sover för länge, haha! Men jag gick ju faktiskt upp väldigt tidigt igår så lite ursäktad kan jag väl få vara.
Jag är än idag supernöjd med min ponny. Det gör inget att vi inte vinner till höger och vänster, det kommer! Nu börjar det bli som förra sommaren när vi tävlade LD/LC, att han tycker det är för lågt så han slarvar med benen och river. Sen när vi gick upp i LB så vann vi typ, haha! Nej men, jag hoppas det är samma sak nu och vi taggar nästa tävling!

Idag ska vi ta det rätt lugnt, bara skritta ut en runda tror jag, lite joggande kanske. På tisdag får han vila och på onsdag kommer Sally hit och sover över! Då ska hon få testa rida honom.

Det har rullat in både snälla och elaka kommentarer, men vet ni vad? Vi tar det med en nypa salt och det bevisar bara att vår blogg blir större och större. Och ni tror väl inte på fullt allvar att vi tar åt oss från ett gäng anonyma P12:or? Nej precis.


Världens sötaste lilla fölis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0