Cleaning @ My room

Håller på att städa mitt rum nu, tjoho... eller inte! Men jag måste verkligen göra det, annars får jag inte åka och kolla på fotboll på torsdag! Sist jag gjorde det var det damfotboll. Jag avråder er att kolla på detta!
Håller på att städa mitt rum nu, tjoho... eller inte! Men jag måste verkligen göra det, annars får jag inte åka och kolla på fotboll på torsdag! Sist jag gjorde det var det damfotboll. Jag avråder er att kolla på detta!
Imorgon skulle egentligen Sally kommit hit, men nu kunde hon tyvärr inte helt plötsligt :( Jag ska ändå rida dressyr på Diingo och jag har världens idé till outfit, haha! Jag fick syn på ett par ridbyxor i garderoben jag näst intill hade glömt bort, och det roliga är att jag har ett matchande schabrak (och huva, men den är enorm!). Att jag inte tänkt på den tidigare? Nu ska jag iallafall rida med den outfiten imorgon, om mamma kan fotta! Annars känns det helt meningslöst, haha! Annars tvingar jag hit någon kompis!
Nej nu ska jag fortsätta, har näästan kommit halvvägs! Ska bara plocka undan alla gamla skolgrejer, hårfönar & plattänger, hänga in kläder och ta allt övrigt på golvet hahaha!
Tänk om han ville vara så snäll att alltid galoppera med detta steget? Haha nej men, han gör det ibland faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Kan du göra en outfit till mig och min ponny? Hon är brun med en stor vit bläs bilder finns på bloggen, helst en men märkes grejjer men de får inte bli för dyrt ;)

2011-06-22 @ 00:08:01
URL: http://amandahogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0