CRW Massolin

Har hittat ett par jättefina läderridstövlar ifrån Hööks som faller mig bra i smaken! Dom var väldigt smala i vaden (iallafall för mig) så det blev tight och snyggt, men dom var extremt långa! Foten var där nog rätt så bra plats så jag funderar faktiskt på att testa dom igen, med sula.


Dom är väldigt snygga och stilrena, med lite bling uppe på runt den lilla läderbiten hade det nästan stått 'Madeleine' på dom, hehe. Tycker dock att dom är snyggare i verkligheten än på bild!

Vad tycker ni om dessa stövlar? Är dom snygga eller tråkiga?

Kommentarer
Postat av: Sally

Jättejättefina! Slå till! :D

2011-06-03 @ 14:20:05
Postat av: Ida Woxlin

jag har sånna :D

2013-03-24 @ 13:13:16
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0