Dag 8 - Mina ridkläder

Till vardags



Till vardags har jag alltid mina marinblåa HorseLine ridbyxor som jag köpte på Djurgården av ett presentkort jag vann i Flyinge. Jag brukar sedan ha ett par marinblåa stövelstrumpor som jag tror kommer ifrån Hööks. Stövlar är mina läderridstövlar av märket Mountain Horse och hjälmen är Charles Owen John Whitaker. När jag hoppar har jag även en CRW väst ifrån Hööks. Tröjor brukar jag bara ta något jag hittar i garderoben, alltså har jag nog egentligen ingen riktig "ridtröja". Tror jag har en möjligtvis (:

Till tävling



Till tävling har jag ett par vita ridbyxor av märket Domino som är köpta på Börjes. Min kavaj är ifrån Horze, men ibland har jag lite olika tröjor. Jag har två marinblåa tröjor varav den ena är en Tommy Hilfiger som jag fick och en ifrån Falsterbo Horse Show, tror det var 2008's tröja. Jag har en rosa och en gul tävlingströja och dom båda kommer ifrån Horze, min vita skjorta är ifrån Jacson som jag köpte i Falsterbo förra året. Till röd outfit har jag en softshell tävlingsjacka som jag fick till Allsvenskan nu i år och på den står det MCR på armarna och den har även MCR's logga på bröstet! Stövlar och hjälm är detsamma som till vardags, även väst.

1 - Mitt hästliv
2 - Mitt hästliv med min häst

3 - Mitt liv utanför hästarna
4 - Min bästa vän
5- En annan häst
6- Ett ögonblick
7- En vanlig outfit
8- Mina ridkläder

9- Mitt favoritminne(inte hästminne)
10- Mina rädslor
11- Min klass samt en skoldag
12- Vad hade jag på mig i dag?
13- Ett annat ögonblick
14- Mitt rum
15- En första bild på din häst
16- Detta saknar jag
17- Det här får mig att gråta
18- Innan hästarna
19- Ett annat ögonblick
20- Det här upprör mig
21- En första…..
22- Ett sista ögonblick
23- Stallet
24 – Min ryktlåda
25 – Min utrustning

Detta inlägget skulle egentligen publicerats igår, men det glömde jag helt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0