Dagens aktivering!



Dagens Aktivering!

Isac: Idag var det PESSOALONGERING som stod på schemat.
Jag började med att gå ut och gå med honom en bit sen började jag att få in han på volten och se vad han gjorde, som förväntat så tryckte han in yttersidan på en superliten volt och minsta lilla rörelse jag gjorde så sprang han iväg. Jag gjorde halt och började vifta litegrann med linan mot bogen/magen så han började flytta ifrån mig, när han lyssnade på det började jag om fast denna gången vifade jag med linan så han gick ut på en stor volt och började jobba, så jobbade jag i både trav och galopp i båda varven (ofc) Jag höll inte på så länge, då han skötte sig exemplariskt! Sen skrittade jag ut på honom en runda.

Harry: Idag så blev det löslongering för att Bea inte har kunnat rida honom tidigare och han måste springa av sig, mamma gjorde det medans jag fixade Isac sen så gick jag ut och "sprang" lite emot honom och smackade så han började galoppera (mamma hade travat och skrittat honom innan) han gick fint runt på en volt runt mig och lyssnade på mina signaler.

Ingen bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0