Dagens ridpass 15 juni

Hela passet blev skit, han lyssnade inte för fem öre och för att få honom att ens lyssna liite så fick jag sitta som ett mongo, helt framåtlutad och med armarna i en sjukt konstig båge. Det blev lite bättre på slutet, men han kan bättre!
Dessutom så är tröjan för liten vilket gör att den hamnade långt upp och då ser jag sjukt tjock ut, haha!
Så var snälla och kommentera ingenting om mig och ha lite överseende med att jag själv tycker att detta passet var skit, jag säger inte att han gick fint någonstans! Men eftersom jag är så snäll får ni några bilder ändå!


Haha hej stolsits? xd

Haha något avslappnad sits?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bara en liten fråga om din sitts, hur kan han gå bättre för att du sitter så?

2011-06-15 @ 15:27:20
Postat av: Frida

snygga stigbyglar, vart köper man dem? :D

2011-06-15 @ 20:10:53
URL: http://fridawoxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0