Dagens Ridpass


Började med lite uppvärmning och sen körde jag först igenom LA:1. Fyfan avd han var fin på vissa ställen! Då bar han sig själv utan att jag ens höll i tyglarna, fina ponny! Han orkade inte efter en stund och då blev det lite tråkigt, men jag var sjukt nöjd med det programmet. Den förvända galoppen var amazing, riktigt riktigt bra! Jag red lite fel ibland, men rättade till det snabbt. Jag har bara kollat igenom programmet en gång på stallbacken och en gång när Felizia ridit det (igår) så jag är väl ursäktad ;)

Snart kommer bilderna från igår, så håll ut! Det är 646 bilder så det tar ett tag att gå igenom..

Random bild i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0