Diingo 14/6


Red Diingo i Elinas gamla hage. Inget jätteallvarligt eller så jättelänge, bara lite i alla gångarterna och lite småövningar. I traven gjorde jag lite tempoväxlingar och avsaktningar och i galoppen några fattningar, halter ifrån galoppen, lite förvända galopp samt galoppombyten, men inte så mycket av varje :) Han var jättefin i allt, blev lite korsgalopp i galoppombytena då och då, men han klurade ut det rätt så bra i slutet och jag är nöjd med honom.
Medans jag skrittade av honom satt jag med handen på padden och använde endast skänklarna och vikten till att styra runt honom i olika krumelurer och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Han brukar alltid strunta totalt i mig men nu var han jättefin!


Hahaha jag bara älskar hur ful denna bilden är egentligen, haha!

Kommentarer
Postat av: julia sundelius

frågestund på bloggen!



http://halvblood.blogg.se/2011/june/fragestund.html

2011-06-14 @ 20:34:08
URL: http://halvblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0