Diss på tävlingsplatser..


Kullabygdens Ryttarförening
Alla hinderna var överdrivet maxade både på bredden och höjden, sjukt konstig och idiotisk framhoppning med massa avspärrningar för att man skulle leda runt sin häst? Helt idiotiskt, folk krockade och trillade av åt höger och vänster! Sen var det många otrevliga funktionärer vart man än kollade och när jag ville utgå tjatade dom på att jag fick fortsätta ändå när han bara stannat. Om jag vill gå ut, låt mig?! Endast tävlat där inomhus. Var dock 1 ½ år sedan jag tävlade där så jag hoppas dom förbättrat det.


Lomma Ridklubb
Dålig anläggning med konstigt underlag som skapade enorma pölar överallt. Konstigt, dystert och mörkt ridhus och sjukt fula hinder. Trevligt folk däremot, men dålig parkering. Dom borde klippt gräset på parkeringen då det var jättehögt! Ett litet plus till underlaget i paddocken som inte blev tungt när det regnade. Endast tävlat här utomhus.

Finns säkert fler jag inte gillar, men man glömmer ju så lätt! (:


Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Fin blogg!

Dom här två inläggen var jätte roliga tycker jag :D

2011-06-16 @ 22:09:18
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0