Dressyr barbacka igen


Blev att rida dressyr barbacka igen på Diingo, dels för att det regnade så han var liite blöt och dels för att det blev så sent så jag drog bara precis på tränset och hjälm på mig.
Han kändes super idag, riktigt riktigt bra! Jag brukar inte kunna ha handen i rätt läge, dvs uppe ifrån manken, för han brukar då ta upp huvudet. Men idag kunde jag det och han arbetade super!
Vi gjorde lite ökningar i traven, serpentinbågar, galopp till halt och lite förvänd galopp i slutet, helgrym ponny!

Nu står dom alla inne i natt för det är inget trevligt väder kan jag säga, jag vill inte att min lille putte ska frysa :(


Random bild i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0