En liten hälsning från mig!

Hej alla underbara läsare, jag har koll på er! Alla fina kommenter värmer så mycket och statistiken går uppåt, det är så himla kul, men jag är fortfarande lite depp och imorgon så åker vi till halmstad så på måndag bör ni få normal uppdatering från mig igen! :D Resultaten kommer givetvis komma under helgen!
För er som inte vet så ska jag tävla Halmstad Derbyt med min D-ponny Killmaryl Rua, lilla rundan innebär:
Välkomsthoppning: LB (1m) Hahah sjuuukt längesen jag hoppade LB! FREDAG
Kval 1: LB+5 (1,05m) FREDAG
Kval 2: LA (110cm) LÖRDAG
Final/Consolation (110/120) SÖNDAG
Rufus(Killmaryl Rua) LA Frosta RF ! :) <3
Måååånga kramar!
Godnatt, imorgon bär det av till HFRK runt 9 tiden! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: vad ska jag ha då? x) eller det är ju så långa ben jag har.. lite svårt att göra dom kortare :)

2011-06-17 @ 10:46:06
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0