???

Är det någon som undrar vem jag är?

Skriver lite kort om mig själv:

Jag heter Felizia (nyhet,hahah) och är 14år.
Jag har långt brunt hår & blåa ögon.
Är 1,65 m lång och tycker om att sjunga & dansa utöver ridningen, dock inget seriöst, bara för skojs skull ;)

Ridningen är mitt liv, har dock inte ridit så jätte länge 4,5år ungefär.
Jag har då 4 hästar.
En B-ponny som heter Yakari (Harry) är 11år och 1,22 hög som jag ridit upp till MSVB hoppning och SM med och även vinster & placeringar i P80 fälttävlan & LB:1 dressyr.
En C-ponny som heter Isac och är 14år som jag tävlat upp till LA hoppning och vinster och placeringar i P90 fälttävlan & LA:1 dressyr.
En D-ponny som heter Killmaryl Rua (Rufus, Ruffe) och är 14år osom jag tävlat upp till MSVB hoppning med placeringar.
Ett Storhästföl som är 1år som är efter Jaguar Mail! :) 

Det var lite kort om mig ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0