!

Har sovit sjukt länge, jag börjar ju likna min bror! Ska äta lite och sen blir det nog stallet. Ska börja med att rida Diingo på ett kort dressyrpass om vi orkar, annars blir det något slumpvist på Elina's hage.

Sen är det ju fix inför tävlingen! Det är rätt kallt ute så jag kan förmodligen inte bada honom, men han ska borstas och putsas så gott det går för han går ute i natt, haha! Men mamma sa att vi kan släppa honom i paddocken så han inte är helt gräsfylld och uppblåst när vi kommer imorgon bitti. Vi får nog komma rätt så tidigt för jag ska linda, hehe...
Ska även putsa hans lädersaker såklart och packa ner allt som går att packa ner, sen taggar vi morgondagen!


10 maj 2010
Det är denna rosa luvan jag snackade om, tycker ni jag ska ha den imorgon? Den är rätt så ljus, lite mörkare än på bilden dock!

Kommentarer
Postat av: elina

lycka till imorgon!!

2011-06-18 @ 13:26:57
Postat av: Maddes mamma

Ah, lille tjockisen med björnpäls!!! <3

2011-06-18 @ 13:34:19
Postat av: Emelie

JAG tkr nt att du ska ha den

men du får bestämma själv!:)

2011-06-18 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0