Failbilder @ stävie

Jag gör som Madde, jag BJUDER på mig själv;) här får ni lite faibilder från helgen i Stävie, dock inte lika roliga som maddes dock men ja, ni fattar :D
Skriver även förklaring för varje bild för folk som inte fattar :D

Förklaring: Han har inte börjat hoppa ordentligt än men ändå är jag framåtlutad XD

Förklaring: Handställingen är ju sjukt snygg*host* och min förhållning är vääädligt seriös...


Förklaring:Han flyyyger och ser sur ut :P


Förklaring: Han ser ju dum ut när han ler sådär! Och hans öra ser missbildat ut XD

Förklaring: Han hoppar helt konstigt och är på väg upp och det ser ut som om sadeln ska flyga iväg med mig i  när somhelst :O

Förklaring: Jag sitter ju som om jag har magknip och är puckelryggad och knäna är helt ifrån sadeln XD

Förklaring: Ser ut som om sadeln ska snurra runt närsomhelst XD


SUPERSMILE

Förklaring: Jag ser helt uppstoppad ut och min hand är fortfarande skitfin ... Isac går såååå fint också!


Förklaring: ser ju ut som om båda ska flyga iväg när som helst :D  Och min min är sååå smexiiig! ;)


Förklaring: Isac tappade huvudet...



Förklaring: Asså kolla hur han går XD

HAHAHAHAHAHAHAH behöver jag säga nåt? XDXDXDXD



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska nog inte kommentera andras bilder när dina inte ser så mycket bättre ut själv...

2011-06-10 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0