Failbilder!

När jag slängde upp alla bilder ifrån Stävie Cup förra veckan förstår ni kanske att jag bara tog de absolut finaste, precis som alla bloggare gör för att verka näst intill felfria. Men gissa vad?
Jag är inte en sån bloggare.
Jag bjuder på mig själv och låter er få ett gott skratt, är inte det en betydligt roligare blogg då?

Så nu kommer alla failbilderna ifrån Stävie, skratta är absolut tillåtet då det är det jag vill att ni ska göra!


Ja.. när han stannar, då jävlar i det stannar han rätt in i hindret!

Sen ett muppigt hopp när han väl hoppar!


OCH NU: 2011'S STÖRSTA FAILBILD OF THE YEAR:

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAH!! Eftergiften iallafall?
Mountain Horse Stilpris 2011, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hihi charmiga bilder:D:D



super söt blogg också:)<3<3

2011-06-08 @ 20:09:19
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: sally

haha älska den bilden längst nere!!! Stiligt ska det va!

2011-06-08 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0