Falsterbo!

Eftersom jag längtar så mycket till Falsterbo så skriver jag ungefär 200 inlägg om det, haha!

Hur som helst så har jag beslutat mig för att inte köpa stövlar i Falsterbo. Det kan jag köpa när som helst och jag vill helst använda mina falsterbo-pengar till att fynda och köpa sakar jag inte annars kan få tag i. Stövlar kan jag köpa när som helst annars liksom. Jag ska nog önska mig det i födelsedagspresent! Jag har 3475 svenska riksdaler att shoppa för, hur bra är inte det?!

Så jag har skapat mig en ny och lite roligare inköpslista! Det finns en massa fler saker som jag vet att jag behöver, men detta är sakerna jag verkligen vill ha och kommer leta efter! Resten som tillexempel terrängskydd kan jag nog flirta till mig hos mami, hihi..


Om jag ska köpa det röda kanske jag även kommer behöva en röd tröja då jag vuxit ur min, haha! Jag har bara jackan och den är dödligt varm! Det hade varit riktigt snyggt med en röd outfit som är fulländad, den jag har nu är i princip bara ett rött schabrak och en jacka och det känns inte så fantasifullt.
Priserna är jag ju inte alls säker på då det brukar vara bra mässpriser, så det kommer förmodligen att bli mycket mindre! Då får jag ännu mer pengar till impulsköp, hihi!

Innan kom jag på så mycket jag ville köpa men nu kan jag inte komma på något alls ju! Är det någon som har förslag på några snygga saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0