Filmminne

Här tänkte jag bjuda på ett litet filmminne!

Den 3 juli 2010 skulle jag tävla en lokal LD och LC på Kågeröds Ryttarförening. Eftersom Diingo var/är tittig och vi såg att Kågeröd även hade en Pay & Jump den 1 juli, 2 dagar innan, så bestämde vi oss för att åka dit.
Som sagt skulle han ju tävla 2 dagar senare, så vi hoppade endast 60cm, jättegulligt! Det var äckligt varmt, men vi gick felfritt!
(Vi gick felfritt i LD:n och fick ett nerslag sen på den riktiga tävlingen, har film på det jag kan visa någon gång!)



Vad tycker ni? :)

PS! Det ni ser efter första hindret jag gör med tygeln och spöet kanske ni undrar över. Tyglarna till tränset var flera mil långa så dom snurrade in sig i spöet! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0