Fotomodell

Diingo hade nog passat super som fotomodell! Alltid när någon ställer sig framför honom med en kamera har han öronen framme och huvudet högt uppe i skyn, bästa fotomodellen? Om man fottar helkroppsbild står han ofta väldigt fint och ställer upp sig, det är även något som är bra inför utställningar! När man ibland fottar honom framifrån eller snett framifrån brukar han vända på huvudet lite åt olika håll eller framåt, precis som om han bytar pose eller något, hur gullig som helst!
Av någon anledning brukar fokusen på bilden komma bra på honom också.. hehe!


Bilden till vänster är en av mina absoluta favoriter, jag menar hur söt får man bli?

Dessa 2 bilderna ovan är mina absoluta favoritbilder på Diingo när man fottat porträtt, hur fina som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har själv varit och provat ett par sånna och jag tyckte dom var sjukt snygga på bild men när jag provade dom så fick man MEGA fötter! :o

2011-06-09 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0