Gästbloggning

Hej hej , nu ska jag gäst blogga här ! :D:D Jag kanske ska presentera mig xD haha !

Jag heter Linn och jag brukar fota Madde på tävlingar även Felizia !
Jag rider just nu bara på en ridskola vid namn Mcr ♥ Min absouluta favorit ponny , är min ängel Zaccanto ♥ (zacc)! Så nu får ni en lite bakgrund om mig och zacc så ni fattar varför han betyder så mycket för mig !


Linn & Zacc

Det var så att från börja var min mardröm att någon gång få rida Zacc.
Han kastade av alla och var nästan helt omöjlig att rida ! Men så plötsligt en dag står det Linn- Zacc .. ! Snacka om att bli rädd , men vet ni vad !?
Jag ramlade av EN gång sen så hittade vi varandra , han och jag det var så det skulle vara ! Jag red honom säkert en hel termin bara HAN !
Sen fick jag börja tävla honom , och vi gick felfritt ! Nu har jag vinnit 5 gånger med honom men jag har kanske 10 rosetter med han ! Inte för så länge sen så började han kasta av igen och sånt, Men tror ni han busade med mig? haha nej !
Så jag fick rida han varje dag , innan varje lektion så jag skulle trötta ut honom lite ! Jag levde min dröm ! Men snart kommer min saga att ta slut ! Efter sommare är jag förmodligen förlång för min älskade ponny !
Men iaf så har jag även haft Dunder , maddes gammla ponny på foder , men den sagan tog tyvärr slut fort !


Linn - Linn och Dunder

Just nu letar jag ponny , C-ponny valack runt 8-10 år ! satsas på hoppning ! Så vet ni någon jag ni ju skriva en kommentar !

Jag det var väl allt för mig ha det så bra !!

Ps : denna bloggen är helt azzuum !! ♥

Linn är som min gulliga lilla lillasyster! Jag ska följa med henne och provrida en massa hästar, bland annat 2 i Göteborg om jag inte minns fel? Dessutom så tänker jag stjäla hennes ögonfransar (a)

Kommentarer
Postat av: Julia

var är dunder nudå?

2011-06-21 @ 19:06:01
URL: http://juliamogvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0