Godmorgon!

Vaknade för typ en halvtimme sedan och ska snart bort till stallet och rida! Varför så tidigt kanske ni undrar? Jo, det är så här att jag kommer knappt vara hemma idag! Stax efter lunch ska jag och mamma ner till mormor i Skanör men först in om Horze och se vad som finns kvar på rean. Detta är förrästen sista dagen på rean om jag inte är helt fel på det. När vi är klara där strax innan 4 ska mamma lämna av mig i Malmö hos pappa så ska vi först äta V.I.P mat och sen är det fotboll klockan 7. Matchen varar i 90 minuter och sen ska vi hem.

Så med andra ord dröjer det innan jag kommer hem, hahah. Men jag satt uppe till typ 1 i natt och gjorde dömånga tidsinställda som ploppar upp under dagen. Kanske inte världens mest intressanta och innehållsrika, men dom duger :)

Skriver dagens ridpass när jag kommer hem igen ifrån stallet, sen åker jag iväg neråt i landet!


Mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0