Godmorgon ni underbara

Kommentarerna bara väller in, igår och idag! Känns sjukt roligt att blogga då, när man dessutom bara får snälla och trevliga kommentarer! ♥

Idag ska jag ta en uteritt på Diingo, men inte allt för avancerad då vi faktiskt ska tävla imorgon ju. Kanske rider barbacka igen bara för att det är så mysigt, hihi. Sen blir det även lite fix för tävlingen, igen. Puts och borstning, men något positivt är iallafall att jag slipper mocka och trycka ner ensilage i påsar, woho!
Annars har jag absolut ingenting att göra idag, hur tråkigt är inte det? Får väl sola lite och blogga..

Vilket random inlägg, men kom verkligen inte på vettigare att skriva! När man inte ska göra något vettigt blir ingenting vettigt av det, hehe!


Pernilla och Chessie, foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0