Godmorgon!!

Jag är riktigt glad och nöjd med er läsare igår 295 unika! Sjukt roligt och jag har såklart mycket att tacka Ponnysanning, tack så jättemycket!

Today ska jag rida dressyr på Diingo igen och jag har redan gjort upp en outfit... hehe. Men jag berättar inte vilken än, det får ni se senare! Den är iallafall riktigt, riktigt gullig och schabraket har jag aldrig använt tidigare då det är min lillasysters! Men jag fick låna det idag :) Sen ska jag kanske till stranden med min klass, vet dock inte vilken tid då det verkar som om dom inte kan komma överrens? Men ska då försöka skriva några roliga inlägg innan dess så ni har lite att läsa!


Jag har faktiskt fått en såkallad "idolbild" en gång, sjukt gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0