Good evening

Fantasifull rubrik måste jag säga..

Är i Malmö och har nyss varit i stallet hos Emilia. Dock hade hon flyttat en massa saker hela dagen så hon var helt slut, med andra ord skulle hon tyvärr inte rida. Vi gick ut i till Elaiza och unghästen som var där och tog på henne en flughuva, herregud med insekter! Det är tur att dom ska till den "riktiga" sommarhagen när Diingo kommer, hade varit synd om honom annars med tanke på exemet ju.
Tog lite kort i hagen på Elaiza och unghästen (har ingen aning om vad han heter?) och tänkte jag ska slänga upp dom när jag kommer hem? Innan vi åkte ner körde vi in om Diingo och kollade till honom, så jag har lite bilder på honom också! Även dom kommer att komma upp under kvällen.


Eftersom jag inte är vid min egen dator så fick det bli en ifrån arkivet, gillar denna rätt så mycket faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Maddes mamma

Han heter Dazzling Dylan! :-)

2011-06-07 @ 08:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0