Good morning!

Vaknade för en stund sedan och har haft en minst lika konstig dröm som jag hade igår natt, haha! Men denna var nästan pinsam så det tänker jag inte berätta ;)

Idagens ska jag rida ut på Diingo så det kommer inte bli några bilder på det, men ska frisera hans man lite så jag kan slänga upp före- och efter bilder om ni vill det! :) Ska även göra ett tappert försök med att knoppa då jag känner att jag verkligen behöver öva på det! Sen ska jag även komma på vilken outfit jag ska ha på söndag, några förslag?

Nu ska jag gå ner och äta, skriva lite tidsinställda och sen drar jag nog mig iväg till stallet! :)


Haha muppig ponny!

Kommentarer
Postat av: Emelie

turkos,lime grön,röd , marin blå

2011-06-16 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0