Hahah?

Igår hade vi sjukt dålig uppdatering, men trots det så hade vi besöksrekord med en god marginal, haha! Uppdateringen kommer bli bättre och det kan jag lova, för nu har jag SOMMARLOV!
Vi hade skolavslutning idag och jag kom hem för en liten stund sedan. Är rätt så nöjd med mina betyg, stör mig bara på att jag är såå nära MVG i vissa ämnen.. Men det fixar vi nästa termin, då ska jag bli en plugghäst!
'
Ska åka och rida Diingo om ett tag, ska dock vänta lite för jag vet inte om det kommer börja regna igen.. Men kan verkligen inte bestämma mig om jag ska rida dressyr eller rida ut! Jag ska se med mamma om hon kan fotta. Om hon kan fotta blir det dressyr och om inte så blir det uteritt, det låter rätt så bra!

Vi hörs om ett tag och fortsätt besöka och kommentera, det ger oss supermycket motivation till att skriva!



Kommentarer
Postat av: Linn <3

Vill osså ha sommarlov :'( <3

2011-06-14 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0