HAHAHAHAHAHAHA!

Anonym om Cozima:
hon får väll ha långa läder om hon vill? Du rider inte speciellt bra du heller! Bitch unge
IP: 95.209.161.94

HAHAHAHAH detta var den absolut bästa kommentaren på väldigt länge!
Jag tror du skulle kommentera bilden där jag skrivit "
Meen guuuud, dags att korta läderna Madeleine Johansson? Hahaha!" på bilderna ifrån Eslöv.

DET ÄR JAG SOM RIDER PÅ DOM BILDERNA LILLE VÄNNEN! JAG HETER MADELEINE JOHANSSON

Hahahahaha, denna kommentaren gjorde verkligen min dag, hahahaah!


Det är JAG på denna bilden! läs lite mer innan du kommenterar sånt här skit.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jag skulle vilja byta bildlänk :)

Hur gör jag?

2011-06-20 @ 12:28:11
URL: http://emmadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0