Handlat!

Vi började med att åka till Bengts Hästsport.
Där köpte jag:
* Svarta Silikon gummiband 39kr
* Röd svansrosett 29kr 
* Hårnät 79kr

På vägen tillbaka så stannade vi på Flyinge Outlet och köpte:
* Vanliga tyglar med dubbelt så många stroppar 75kr
* När vi var på Flyinges meeting så fick vi en "presentcheck" på ett grimskaft så jag valde ett rååååsa :D


Sen stack vi till CS och handlade skor + lite annat :)

Svart linne- Gina Tricot (halva priset) 49kr
Svarta rosettörhänge- Gina Tricot 49kr
Vita ballerinor med blommor på-Skopunkten
Vita ballerinor-Skopunkten
Leopardfärgade klackskor (platt klack)- Skopunkten

Det var allt, asså jag är ledsen men updaten blir nog låg imorgon också!

Isac fick vila för jag hann inte rida idag :( Nu blir det filmtajm! Ska se en bit av "Secretariat" som ni får en recension när jag sett den klart. (Handlar om en galopphäst)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0