Hej alla!

Hej alla Maddes läsare! :D Fast vet ni? Nu kommer ni bli mina läsare också!
För jag ska blogga med Madde nu! Ska presentera mig och min fineponny nu! :)

Jag heter Emma Rönn, och bor i lilla hålan Ekeby. Rätt nära Madde, det vill säga! :) Jag är född 1998. Kan inte komma på särskilt mycket intressant om mig, men ja. På fritiden gillar jag att chilla läget med kompisar. Haha!
Sen gillar jag att sitta vid datorn också. Och blogga. Bra va!?

Min ponny är en 7-årig New Forest-ponny. (Född 2004) Hon är en liten D-ponny, några enstaka centimeter över gränsen kanske. Hon heter Ofelia VI, och är faktiskt släkt med Maddes Diingo haha..
Han är - i princip - hennes farbror, haha. Alltså är Ofelias farfar Diingos pappa. :) Och Ofelias pappa Diingos halvbror. Ni fattar.

Ja. Kommer inte på särskilt mycket mer att skriva nu. Så ni får kommentera om ni undrar något i stället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0