Hemma ifrån IKEA

Har varit på IKEA med mamsen, syster och bror, bästa sättet att fira en födelsedag, eller hur?
Det har vällt in kommentarer sedan jag åkte och det är alltid riktigt, riktigt roligt att se, det betyder ska ni veta!
Diingo ska jag inte rida förrän ikväll då farmor och farfar kommer hit om cirka en timme + att det är dödligt varmt ute! Det är skönt till vardags men till häst? Skulle inte tro det nej!

Jag glömde berätta om en väldigt rolig sak som hände igår, som faktiskt var väldigt rolig!
Diingo går just nu i en liten sommarhage kan man väl kalla det, egentligen är det två faktiskt, men det är öppet så dom kommer in i båda. Han stog längst bort i hagen längst bort och för att komma dit så måste man först gå igenom en enorm gammal vinterhage, sen första lilla sommarhagen och sen kommer man fram. När jag såg att han stog längst bort orkade jag verkligen inte, så jag kallade på honom. Han kommer aldrig till mig, så jag började gå.
Men vet ni vad som hände då? Diingo kom galopperade mot mig! Han kom galopperande genom hagarna och bort genom halva vinterhagen där jag stog, sen stannade han precis innan mig och GNÄGGADE! Mitt hjärta smälte i den sekunden, herregud vilken underbar och gullig ponny jag har, det var det sötaste jag har varit med om i hela mitt liv! :')
Bara för det gav jag honom typ 16 dussin pussar, massa klapp på halsen och typ ½ kilo godis, hehe... haha nej inte riktigt, men gud så glad jag blev! Det är äkta lycka kan jag tala om!


Jag älskar dig mest i hela världen och det finns inget eller ingen som kan ändra på det <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du? Kom på en rolig sak igår..

Om man räknar i sådan släkt som vi människor gör, så är Mandingo i princip Ofelias farbror, haha! :p

2011-06-22 @ 17:48:00
URL: http://emmaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0