Hemma ifrån skolan

Är hemma från skolan då jag kände mig lite halvkass i morse. Är lite bättre nu men har ändå sjukt ont i huvudet. Så jag ska strax lämna datorn innan det sprängs. Hjärnrester på dataskärmen är kanske inte så mysigt, jag tror jag hoppar det!

I morse vaknade jag iallafall klockan 6 typ men somnade då sedan om efter att ha varit inne hos mamma. Jag vaknade en stund senare av att mitt larm ringde av någon anledning? Så jag gick upp och stängde av det och när jag sedan la mig igen. Jag kände någonting blött på benet och lyfte på täcket. Såg min katt Pepsi där då, hennes 2 ben. Jag skulle då ta tag i foten för att flytta den och vad tror ni händer? Foten hänger med, men inte kroppen! Jag blev sjukt rädd med det visade sig vara en kattunge, AHAHAHAH! Jag slänge snabbt upp täcket igen och där låg 4 st kattungar! Såå sööta!
Nu under morgonens gång har det även ploppat ut 2 till så det ligger just nu 6 stycken kattungar i min säng, mjaow! Vet dock inte vilka kön, men ska kolla det sen :)

Smakprov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0