Hemma nu

Är hemma ifrån Horze, Skanör och matchen nu, haha! Har köpt lite grejer på Horze som jag kan visa lite senare, ska bara hämta dom ifrån bilden! Fick även en tröja idag av pappa som ni kan få se en bild på om ni vill?
Men tänkte berätta om dagens ridpass då jag ej hann det innan vi skulle åka!


Red dressyr i paddocken och det var sjuuukt varmt! Det började med att Diingo inte lyssnade så bra och jag hade lite problem med stigläderna. Jag ville ha dom längre än vanligt och tillslut funkade det, efter lite om och men!
Som sagt var ahn lite jobbig i början så jag tog dressyrspöet som lite extra stöd men kunde släppa det efter ett tag, då gick han pang bom bättre än någonsin typ, haha! Han var väl bara inte riktigt igång antar jag. Red mest volter och åttor, massa varvbyten och övergångar innan jag red igenom fälttävlansprogrammet 2 gånger. Jag är inte så nöjd med den första gången men andra gick det helt super vilket kändes jättebra!
Tyvärr inga bilder då mamma bara släppte av mig, men ska se om hon kan fotta när jag rider imorgon innan vi åker ner och firar midsommar hos mormor!


Gaaaaaaammal bild ifrån när jag hoppade i Viarp i brist på annat, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma Rönn

Vill se :D

2011-06-23 @ 23:14:46
URL: http://emmaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0