Hiss på tävlingsplatser!

Dagstorpsortens Ryttarförening
Superfin och bra anläggning, alltid trevliga funktionärer, bra banor både ute och inne, trevliga och välskötta hinder både till hoppning och terräng och bra dressyrbanor. Mitt enda minus är underlaget i lilla ridhuset, det var väldigt hårt när det var allsvenskan.
I god tid ute med startlistor och ryttarmeddelande samt bra på att hålla sig till tider och hålla igång tävlingen i ett snabbt tempo så man slipper vänta!

Åstorpsortens Ryttarförening
Har bara tävlat utomhus men jag gillar gräsbanan och dess hinder jättemycket, supertrevligt att tävla där! Mestadels trevliga funktionärer och superbra framridningsmöjligheter både på grus och på körbanan.


Vellinge Hästsportförening
Förmodligen den finaste anläggningen jag tävlat på, verkligen superfin gräsbana med outstanding hinder! Kan nog bli lite för svårt om man tävlar på låg nivå men nationell och så tycker jag den är grym till! Trevliga funtionärer, bra framridningsmöjligheter med enorm paddock, extra bra med många framhoppningshinder. Även här bara tävlat utomhus, men vad jag vet så är ridhuset jättefint!


Södra Sallerups Ryttarförening
Riktigt riktigt trevliga funktionärer, det kändes som om man var på hemmaklubben! Jättefin bana och bra framridningsmöjligheter både på fält/stubb och i paddock! Har bara tävlat där inomhus, men gillade det skarpt!

Några av dom klubbarna jag gillar att tävla på! Diss kommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0