Home from the beach

Är hemma ifrån stranden (känns som om jag skriver denna mening väldigt ofta) och har haft riktigt roligt!
Diingo vilade idag då jag tyckte han faktiskt förtjänade det, han har varit så fin på senaste tiden. Imorgon ska jag rida ett litet dressyrpass och sen på söndag är det tävling! Jag har bestämt outfit nu och det blir denna här nere faktiskt. Kommer dock att ha kavaj och inte min rosa tröja. Ska kanske ta den under ifall det blir varmt. Dessutom så är det snyggt att den sticker fram lite där framme, haha! Sen ska jag ju såklart ha vita ridbyxor och inte marinblåa.



Jag har en rosa huva jag ska ha med, men vet inte om jag ska ha den på? Om det är mycket insekter kommer jag ha det :) Vet inte om jag ska ha den ändå, men det får jag väl ta och bestämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0