I can be your hero baby

Näe, jag ska nog dra bort mig till stallet nu. Det verkar inte som vädret hade några planer på att blir bättre.. Jag tror det har slutat regna iallafall och det är ju alltid något! Annars får jag väl dra på mig regnjacka och slänga på ett tunt täcke på Diingo så han inte fryser av regnet, min lille ponny!

Har ni förrästen sett den nya skvallerbloggen Gangsterponnyn? Hon är verkligen sjukt elak, men den rätt så intressant att läsa ändå. Tycker dock hon kan ha ett bättre språk och inte slänga in en massa svordomar då det bara är jobbigt att läsa, men annars skriver hon rätt så bra!
Hur som helst ska jag skicka in denna bilden till hot or not, vad tror ni om det?



Kommentarer
Postat av: Emma

Dom är sjukt elaka.

Jag hittade en bild på mig där som är tagen för jätte längesen.

Och jag har inte ens godkänt att dom får ta den bilden.



Dom borde polisanmälas!

2011-06-19 @ 23:40:21
URL: http://emmadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0