Ingen strand

Blev ingen strand idag, så grymt tråkigt!
Det är typ 30 grader ute fortfarande så jag har bestämt att Diingo får vila idag faktiskt! Med andra ord ska jag göra om hela veckans schema, hehe..

Ska snart ner till Malmö och hälsa på Elaiza på betet, även kolla när Emilia (mammas kompis) rider Leonore, sjukt fin hopphäst! Kan ta en massa bilder och slänga upp ikväll!
Ikväll ska jag även fixa design och header (designen gör jag inte själv utan jag tar en gratisdesign och ändrar en massa, har dock länken kvar, precis som på denna bloggen) till sötaste Julia, hon har precis startat denna bloggen!
Besök henne massor!

Ha det sålänge!


Ni kan klicka på bilden för att komma till Julias blogg!

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. jag tar inte åt mej på ett sätt som att ja skulle bli lessen elr nåt. Oftast skrattar ja åt d. Men ja förstår d bara inte. Hur dom är funtade i huvvet. skulle aldrig göra nåt sånt.

En sak är säker..... Ja får MASSA läsare på sånt här... =)

2011-06-06 @ 21:15:32
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0