Inköpslista Falsterbo Horse Show

Någon mer som ska till årets största hästfest? Vilken/vilka dagar? Jag kommer vara där hela veckan!



Jag har suttit och klurat lite på vad jag verkligen behöver, för det är ju det som prioriteras!
Jag har kommit fram till ett par nya vita ridbyxor hade suttit fint! Dom jag har nu har en gräs/greggel fläck på benet och en rätt så ljus betfor-fläck! Sen är dom lite missfärgade på skoningen men vafan, köpta på Börjes och dom har hållt super! Om jag köper nya kan jag använda dessa till att ha med på meeting.
Mina vita handskar har även blivit missfärgade, är typ gula och karborren är dessutom lite kass. Så jag tänkte på ett par lite finare.
Ska även försöka hitta ett par vita senskydd om dom jag har nu inte går att laga..
Terrängskydd och terrängboots kommer även inhandlas om jag hittar några billiga, mamma kanske är snäll och lägger till lite också!

Sen utöver det är det nog inget jag verkligen behöver. Så då är det mer vad jag vill ha!
Det första jag kommer gå in och göra är att leta upp Charlie's och köpa ett limegrönt fake-swarovski!
Kommer sen leta efter limegröna lindor och limegröna boots, helst Professional's Choice.
Ska försöka hitta en limegrön tröja, men det är väl omöjligt..

Innan Falsterbo kommer jag förmodligen att köpa Massolin stövlarna, är lite smått kär. Men det är om dom passar såklart!

Allt detta = Pank Madde. Måste tjäna in lite mer pengar innan känner jag...

Kommentarer
Postat av: Malin

Fusk att du ska till Falsterbo! Är riktigt sugen på att åka dit! ;) När är det? I juli eller? :)

2011-06-03 @ 16:53:05
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0