Jeansridbyxor

Något jag gillar och tycker är riktigt snyggt är ridbyxor som ser ut att vara gjorda av jeanstyg eller att det ser ut som om man har jeans på sig fast med en touch av ridbyxa. Mina HorseLine är rätt så lika jeans på utseendet och det är en av de stora anledningarna till att jag älskar dom!

Horze har ett par superfina som jag gillar jättemycket och dom är inte heller så jättedyra, 559:- kostar dom knäskodda och 689 för dom helskodda.



Vad tycker ni?
Jag vet dock inte om dom är bra eller hur bra kvalité dom har, vet någon det? Snygga är dom iallafall! (:

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har ett par (: Ett par knäskodda, jättebra kvalité och inte såna som får noppar och slits! Utan verkligen jättesköna, smidiga och perfekta! Rekommenderar verkligen! :D

2011-06-16 @ 16:46:21
URL: http://juliamogvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0