Lite ändringar

Har ändrat runt lite på några inlägg, gjort fler och nya katergorier och liknande. Har dock inte gjort det på alla inlägg för det kommer isåfall ta heela dagen, och helt ärligt har jag verkligen tid/ork att göra det. Men jag har som sagt placerat ut några och från och med nu så lägger jag alla inlägg jag skriver i sina rätta kategorier så ni lättare hittar! :) Jag tror iallafall att jag har lagt alla Outfits i den kategorin, så dom hittar ni iallafall lätt!

Nu ska jag gå ner och duka till mammas firande, men jag kommer upp om en stund igen!

Förlåt för dessa tråkiga och meningslösa inlägg, men det är helt enkelt sånt som kommer ifrån min sida ibland, haha! Nästa inlägg ska bli åsiktsinlägg tror jag och det är ju alltid lite roligare att läsa antar jag! Ska sen även skrapa ihopa en outfit, ni får gärna komma med önskningar eller om jag ska göra till era ponnys. Kom gärna med lite krav eller så så det blir lite mer utmaning för mig!


Bild i repris

Kommentarer
Postat av: Emma Rönn

Gjorde hon? Haha missat det (A)

2011-06-22 @ 18:18:06
URL: http://emmaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0