måndagendensjättejunitvåtusenelva

Godmorgon!
Jag gissar på att alla normala människor ligger och sover vid denna tiden, eller det är kanske bara jag? Sova is the best helt enkelt.
Idag ska vi åka till stranden med Diingo och rida runt lite där, massa kort såklart, mamma ställer snällt upp som fotograf!

Jag satt igår och gjorde upp lite planer eller vad man kan säga om Diingo, för jag vet att detta som han håller på med är bara rent trams, det säger alla andra också.
Den 19:e juni ska vi åka till Eslövs Ridklubb och hoppa LD och LC där som sagt. Fram tills dess kommer Diingo inte att få hoppa någonting. Faktum är att större delen av tiden ska jag sitta och trimma dressyr mesta delen av tiden, bara för att han hatar det. Ni kanske tror att jag gör detta som ett straff, men fallet är faktiskt inte så!
Jag låter honom göra någonting han verkligen hatar, och absolut inte det han älskar. (Äta ska han ju såklart, men nu syftar jag på hoppningen). Sen när det väl är dags för Eslöv, ja då förstår han kanske att om han inte sköter sig så blir det dressyrtrimning.
På tävlingen ska vi runt banan, felfritt! Han ska inte stanna på första, han får absolut inte göra det! Jag kommer vara på honom hela tiden, han kan över!

Annars satsar vi på en dressyrkarriär, bara för att han hatar det.


Lagom söt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0