Min sommar!

Min sommar kommer bli grym! Jag kommer inte bara sitta inne en himla massa hela tiden utan jag ska hela tiden försöka ut och göra något! Bloggen ska jag istället försöka göra en massa tidsinställda på kvällen och att jag bara skriver några då och då, när jag varit och ridit tillexempel. Ni kanske själva förstår att upptateringen inte ligger på topp nu på sommaren, men ni kommer väl inte heller sitta inne hela dagarna och läsa?



Till att börja med kommer jag att åka iväg på en massa tävlingar såklart! Jag kommer inte bara tävla själv utan agera fotograf på flera där jag antingen åker dit själv eller följer med en kompis som tävlar!
Jag kommer åka till Falsterbo och det betyder nära kass uppdatering! Jag får göra typ 200 tidsinställda innan eller släpa med min stationära dator, haha! Kanske tvingar jag med en kompis med en bärbar, mouhaha!
Jag ska till stranden både med och utan Diingo och bada en massor!
Jag kommer även åka upp till Evelina i Fjärås (Kungsbacka ungefär) och vara en massa med henne och Lelle! Någon gång tar jag kanske med Diingo upp, jag vet inte :)
Till sist kommer jag ju såklart vara med mina vänner och rida vanliga ridpass samt åka iväg till kanske något bad eller tivoli, sommaren ska levas till fullo! Innan vi går in i mörka tider igen, usch och fy!


Evelina & Lelle

Kommer ni göra något speciellt under sommaren? Eller bara sitta vid datorn i det fina vädret?


Kommentarer
Postat av: alisha (:

Fin blogg! :D

2011-06-15 @ 14:54:01
URL: http://ponyjumpers.blogg.se/
Postat av: Li

Superfina bilder! :)

2011-06-15 @ 23:48:07
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0