mirëmëngjesi

Rubriken är faktiskt inte så random som man tror, det står God Morgon på albanska, det ni!

I alla fall så ska jag om ett tag åka bort till Diingo och rida honom, ska försöka rida ut utan att han får sitt ryck. Vi får nog låta bli att stå stilla, haha!
Sen blir det att packa väskorna och åka bort till Felizia! Ni kommer få enorma bildbomber i helgen för jag kommer fotta henne och Isac idag och Ruffe imorgon på tävlingen! Jag tar med kamerasladden så vi kan slänga upp bilderna så fort som möjligt, så slipper ni vänta tills jag kommit hem :)


Felizia och Isac, Tågarp 9 april 2010
Foto: Jag ©

Kommentarer
Postat av: Maja Frank

Tack, Jag ska provrida han vecka 24, alltså nästa vecka :)

2011-06-11 @ 11:31:15
URL: http://ponnyjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0