Nothing at all

Hej!
Sitter just nu i Felizias soffa och bloggar, men det sistnämda kanske ni kunde lista ut själva. Hon har som ni såg innan både ridit Ruffe och Isac och jag fotta typ övermånga bilder! Vi kommer snart ladda upp dom på datan och sen vidare på bloggen, då får ni se dom! :)

Hade faktiskt inget mer att skriva som är relativt intressant, utom att jag blev totalblöt när Felizia sprutade ner mig när vi tvättade Ruffe, inte så mys, haha!

Ni får ha det så bra och kolla bloggen om en sund efter bilder på både Ruffe och Isac!


Bild på Diingo från arkivet


Kommentarer
Postat av: Fredrika Bergmasth

sv; Nej där fattade jag ingenting! :s Någonting att rota i kanske..? Låter fett skumt!

2011-06-11 @ 23:26:11
URL: http://fredrikabergmasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0